vrijdag 30 januari 2015

Mijn broertje...



Ik krijg de rouwkaart helaas niet helemaal in het originele format op het blog, hij is iets uitgerekt jammer genoeg...


  • We stellen het erg op prijs als jullie je persoonlijke verhalen met ons willen delen op het Requiem, van jong tot oud, dat mag van alles zijn, herinneringen aan Jorrit als tennisleraar, als jeugdvriend, alles is welkom. We hebben al veel mooie reacties gezien op de blog, het zou mooi zijn als jullie dit ook op het Requiem willen plaatsen. Het zijn waardevolle verhalen die zijn dochters (maar ook ons) vertellen wat voor bijzondere man Jorrit is geweest en hoeveel mensen hij heeft geraakt in zijn leven. Op de avond van de condoleance ligt er ook een condoleance register, daar kan je ook je verhaal kwijt, maar misschien is het makkelijker op het Persoonlijk Requiem.

Wat jullie niet kwijt kunnen op het Requiem, mogen jullie ook naar mij mailen f.denkers@upcmail.nl en dan denk ik met name aan foto's of filmpjes en het verhaal erbij. Dan zorg ik ervoor dat het bij Saar terecht komt en haar meiden.

Fedor

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie kaart...
    Enorm veel kracht gewenst voor de komende dagen waarin jullie Jorrit nu nog heel dichtbij is maar voorgoed afscheid moeten gaan nemen van Jor, fantastisch vent!
    Liefs
    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen